Usch

Morronkiss är nasty. Blä!

På tal om bananer så sitter ja och funderar på om man kan bli full av såna här chokladgodisar me likörfyllning. Sist ja åt en sån va ja kanske 12 och minns att ja hatade smaken men ja tänkte nu att när ja dricker sprit så kanske de kan va gott. Va väl sådär.. Men ja kom på iallafall att man kan ju hälla ut innehållet i ett glas.

Ska sätta mig på google om en stund..

Lite dåliga nyheter men de är bara bita ihop och spinna vidare. Ska dejta tungboken idag och ikväll, åsså måst ja lära mig säkerhetskontroll före körning.. Gah. Annars hade ja nog inte mycke på hjärtat.

Funderar på att lägga ner de här me blogg, men ja vi får väl se. Adjö


Kommentarer
Postat av: Mia

ja för faan, all in! ;)

jag tror jag åt 1, sen vette fan vars de andra tog vägen, troligen ner i emelies mage! :O :P

men tack iaf :D!

2011-02-21 @ 22:12:26
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Mia

ja för faan, all in! ;)

jag tror jag åt 1, sen vette fan vars de andra tog vägen, troligen ner i emelies mage! :O :P

men tack iaf :D!

2011-02-21 @ 22:13:10
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0