Va brett de blev

Min lycka igår höll inte i sig så länge. Gick ut i bilen och skulle hämta nå sen kunde ja inte stänga dörren. Vafanjävel tänkte ja och tog i lite till. Då bröt ja av dörrstoppen... Visserligen går den ju leva utan, men bara irriterande att de går så jävla bra för mig sen händer de där :P

Idag la min dataskärm av också. Happ tänkte jag och gick för att leta reda på reserv skärmen. Hittade ingen. Irriterad. Har sutte uppe och sett tv hela dan. Ringde pappa, visar sig att brorsan rensat när han flyttade och tog reserven och slängde. Bra! Ja som påpekade att vi borde spara EN skärm utifall att..

Jaja, fick låna pappas skärm som är myyyycke bredare än min. Känns konstigt.

Tack för tipsen på hur man lägger in jotobe länkar! Ska pröva när ja orkar, finns en stor risk att ja fattar noll, men just nu har ja problem att vänja mig vid skärmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0