9w3yu9

Igår va bakis dag så de hände inte så mycke fränt. Idag ska ja bege mig åt staden och köpa mig en sallad. Har vart dö sugen på att fara på Ica Torget och slänga ihop en egen sallad men nu har ja inte gjort de än, och de va kanske 3 månader sen ja kom på att ja ville göra de första gången...

Så idag far ja. Haha fan va roligt American Idol audition är.. Vilka stolpskott de finns!

De blev en dyr kväll i fredags men vafan, är inte ofta jag iaf gör så. Är redan less på krogen men har lovat Isabelle en runda i februari men sen blir de lungt. Ja saknar riktiga hemmafester då man festar in på morron.. Får nog köpa mig ett hus snart så de går fixa hehe.. :P

Äh nu ska ja äta frukost, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0