All of my memories

Håhå ja ha sutte och skratta så tårarna komme när ja tittat igenom bilderna.. Ja har tänkt bjuda på några innan ja måste dyka ner i teori pärmen. Fast ja vet knappt vars ja ska börja, skulle gärna visa alla!


Suddig på Pite cruising i Suburban


Bro fika :)


Stene, Davva, Koben, Petrus och Markus vid träsket en sommarkväll


Ja och Carro åkte bob efter bil me Adam och Malin :P


Kalle i ett träd på våran gård. Vi upplevde gamla minnen haha :P


BF2C på läger i Burvik


Ja la ner skotern i ett krondike. På väg hem efter de där så blev ja avstannad av en
förbannad bonde me gevär som skulle skjuta skallen av mig. De är faktiskt sant.


Davva på stranden :)


Kolla! Så smärt å slank men redan då va man tjockis tyckte man.. Om man bara visste..! :P


Kalle, jag och Linn när hon fyllde 18


Krokiga tänder och en fluck på skallen haha!


Kunde vart en lina kokain men de är såna här plastfrukter me nå sånt där i :P Är surt eller sött.
Jag och Carro pröva snorta de, rekomenderas inte!


Elina, Linn och jag grillar i träsket och ja minns den här dagen. Ja hade så problem att få igång skotern,
den sura bara ihop för mig! Men tillslut så fick ja mig dit :)


Lule cruising


I mitt ex stuga i Kåtaselet. Ja va så nöjd för att ja fick köra 1000kubikaren och Marcus fick
fisa omkring me sin 440 haha :P


PhotoshopparN. De mest extrema ja kunde göra typ haha! Förövrigt så fyllde ja och Jocke
17 på den bilden :)

 

Fest i Fällfors. Ja håller nog på att falla av fotöljen, därav ser ja så hjärndö ut.




En rolig sak hände just. Jocke som är me på bilden när vi fyllde 17 ringde mig just :) Ja hade lagt upp nått på hans logg på fejjan som han skrev i högstadiet och då ringde han. Riktigt kul att prata, vi ska ses och han ska få bilder av mig :) NU ska ja dyka ner i boken iaf!

Här är Jockes text. Ja han hade lite problem me att stava och sätta ihop meningar :P

" De va en gång men inte så länge sen.
Kristoffer säger jag bara!
Han är ful han är störd men endå lika bög.
Han är liten och svart som en gey Linus!!!
Linus är cp och nörd och Linus är spettad är lite sur på
...Krille men Åsa är king och har Honda! som är king.
Men Linus är endå lebb som en ko om inte tv för han
har en DT skabb slö ful värdelös.
LINUS han är neger men endå vit han har skor
som är trasiga och ett hår pubis hår "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0