Blö

Har tänkt vaka nu och skulle ja somna har jag ställt väckaren på 9... Jag hatar att lägga mig hungrig och när man bara ligger trött och inte kan sova. Jag saknar skolan och rutin! Tur att de inte är länge kvar nu tills de börjar om iallafall.

Eftersom ja inte har så mycke mer vettigt för mig kan ja ju bjuda på lite mer bilder sen 2010 :)


En skön sommardag i traktorn


Volvo klubben på Badstigen! Förutom Sofias Audi då, sen saknas nån bild på bilden också ha ja för mig :P


Nattbad i träsket. Fan va ljust de är om nätterna häruppe ändå, här är då kl minst 1 på natta


Besiktning av broders bil


Jag och Bella drog på Jävre turistinformation och turistade :P


Ja va på egen huppeguppetäcksfärd och leta skogsvrak och hitta några


En smal Hasse innan sommarn då han käkade fåglar och råttor varje dag. Kort päls också


Snö


Mia hjälpte mig klippa Hasse i början av året och han blev skitful :P


Robert på veterancupen. Min sista helg i Malå


Följde me Bella på IKEA och handla kök.. NEVER AGAIN! :P


Ja fynda på tradera, va ja nu ska ha den till..?


Ja blev kär i Johannas Amazon :P

Äh får bjuda på mer bilder sen. Funderar starkt på att lägga mig och se Pearl Harbor och grina när Josh Hartnett dör.. Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0