Blondinbellan mfl

De är faktiskt lite smått roande att läsa deras bloggar för dom lever verkligen ett liv som jag skulle otrivas me så att de bara skrek om de. Deras idé på fest verkar vara att klä upp sig i fin klänning och klackeskor, gå på nån dyr resturang och äta fin midda så man inte blir mätt och sen korka upp skumpan.

Min idé på fest är en pizza eller Buremål till midda, öl och åka bil typ. Skulle aldrig trivas i sällskapet med en massa kostymnissar me håret fullt i klet... Men å andra sidan är de väl tur att alla inte är som en själv iallafall, skull bli tråkigt i slutändan :) Tur att man kan läsa om andra och känna att jag har de ändå rätt bra på mitt sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0