Bra bra

Såg just att ja fått mail från csn, skull bara skicka in en sån där studieförsäkran sen ärne klart! Såg att de kommit ut datum också när jag ska få pengar förutom första utbetalningen då ja måste skicka in studieförsäkran där.. Är förvånad att de gick så fort, ja sökte ju dan innan nyårs.

Då skolan börjat och man får veta lite mer om hur upplägget blir så ska jag nog införskaffa ett gymkort då jag har rabatt för att ja är student. Men de beror på hur mycke tid de blir i stan, om de blir nån överhuve taget för då kan ja stanna hos Bella också :) De blir nog bra!

Ännu skönare är att de inte alls blir mycke ja måst betala igen men kan då leva lite mer fritt nu. Bra skit! Kanske är bra att bilen är trasig nu då så man int slösa så mycke på soppa ;) Ska å tanka före ja ska till stan för att se om ja har nå bromsar och fylla nå bromsvätska. Ser de bra ut så ska ja faan ha ett frisco! Gott!

Bella ringde ikväll också och jag ska tydligen upp till Lule på torsda. Där ser man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0