Dixieland Rock

Ja kom på nu efter förra inlägget att ja kanske är lite elak mot folk.. Men vafan, som sagt är ju 99% muppar på den sidan så ja hör väl till en av dom :P

Vill dela me mig av lite mer bilder :) Kanske märks att ja vare hemma hela helgen, har säkert skrive inlägg idag för hela veckan haha..


Här är min "lillebror" på stranden. Mannen som Maria tänkt att ja ska gifta mig me :P
Och även om vi inte pratar så värst mycke idag så kommer han alltid va min lillebor från Cheesebay :)


Julafton 2005


Vardagsrummet i lägenheten som ja bodde i me Marcus i stan. Vet inte varför men fastnade
för den fondväggen. Och ja säger bara en sak: aldrig mer glasbord....


Minns int riktigt vilka men tror Ola är på den blå bakre crossen. Kanske Olov på den främre röda då..


Party hos Djungel nere i Västibyn. Min älskade Jocke till vänster om mig :)


Jag och Kalle. Bilden är tillochme döpt till "jag och bror".


Skojter


Fest hos mig i stan. Jag, Kim, Barro och Sarah. Ja ja har ett pack me 3,5or på skalln.. :P
Vet inte varför ja har krusat hår men när ja ser bilderna så verkar Barro och Sarah också ha de :P


Mappen heter "Jag och Carro leker med bajs" fast de va ju såklart nån kaksmet :P


I min stuga i Finnträsk. För de första så vill ja bara säga att ja och Johan dansar nån slags morrongympa,
sen så ser ja ju halvstörd ut för att ja skelar men de som gör att ja ser helstörd ut är
den där jävla tofsen på mössen som är i luften.. HAHA!


Morrongympa på altan me Barro :P


De finns en massa roliga gamla kläder i stugan, därför ser ja extra snuskig ut ;)


I Fällfors när vi hämta upp Johan och Jessica. Ja har en väska på huvet.


Av bilderna att döma så fick ja en liten gädda på mete iaf :P


Kan ju inte säga att vi har dålig utsikt från stugan på sommarn...


Ja kör Askeladden som är våran båt. Eller mormors då..
Ja har en ring i läppen men bara en kula, ska vara två, därför ser de dumt ut :P


Johan Fransson, vem annars ;)


;)


Tjorvig lina :P


Ja skull dra upp båten lite på land och sätta ankaret på marken men då lossna
snöret och ja flög bak i gräset. Snygg tjockis :)

Oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Yeah - I'd always wanna be there
Those were the best days of my life
Summer of 2006



Kommentarer
Postat av: fia

haha älskar bilden på fransson! sommaren 2006 är btw utan tvekan min bästa oxå!

2011-01-16 @ 22:03:29
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänkt att ni sak gifta er,jag vet ju å jag ska sitta längst fram i kyrkan,glöm inte det !!!!

2011-01-16 @ 22:17:55
Postat av: caroline

Haha så jävla ball, satt just och klickade in på din blogg för jag också just vart nostalgisk och kollat igenom alla kort från förr och tänkte säga

"Tack för alla fina minnen, fy fan vad många roliga dagar jag har spenderat mig dig!"



Sen ser ja att du också värkar ha vart lite nostalgisk! :)



Måste lätt dra en fest nån dag å skåla för alla goda minnen!



2011-01-18 @ 22:27:54
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0