He's in the jailhouse now

Två timmars sömn mellan 2 och 4 ungefär.. Gräjt! Fast jag är ju vaken, än så länge men de dröjer nog inte länge föränn ja slumrar till. Nåja, vad göra?

Jag for till stan iallafall och åt mitt älskade Friscomål. De va så gott! Fast jag hann inte riktigt njuta då jag hade Robin me mig i bilen och vi prata samtidigt som ja åt.. Men va gör de :) Är så skönt att prata me Robin ibland då vi båda är less på livet. Är inte så allvarligt som de låter men vi spyr bara galla över allt, mest de att man är utan jobb och pengar :P

Sen fick jag veta att idioten som "köpte" (stal) min klasskompis bil har fått fängelse. Står i Norran men de är tråkigt eftersom ja vet att en av dom andra som är med i den härvan är igentligen en fin kille som bara hamnat jävligt snett.. Är tråkigt..
http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1122057.ece

Och så har jag komme fram till att jag inte känner han som körd ihjäl gubben i Lövånger på nyårsnatten. Brukar ju ha en tendens att känna folk och hamna i skumma situationer ibland. Är då glad att ja inte blev inblandad i de me dieselstölden mer än va ja blev..

Och så såg ja att de har börja falla ner döda fåglar på marken i Sverige också.. GREAT jag som har nog me min jävla fågelfobi.. Bara att isolera sig då! Blä. Nu ska jag se tv, gissa vem som kommer somna.... :)


Kommentarer
Postat av: ems

haha jag ska tänka på det, tur att ingen på mitt jobb vet om min blogg :P tänkte på dig när jag läste om fåglarna!

2011-01-05 @ 12:10:49
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0