Huga

Ja kämpade nyss me den där finnen som gjort så ont och nu förstår ja varför också.. Såg ut som ja blödde näsblod sen haha!

Sitter och försöker hitta tatueringsmotiv då den ja tänkt mig inte riktigt funka.. Men de är svårt att hitta nått bra som är typ likadant men bara en annan bild.. Men ja får väl söka vidare! Hittade en rolig sida me tshirts under mitt sökande iallafall :P

Tänk va mycke snö de kan rymmas på bilen, hur mycke man än sopa så käntes de som att de bara kom mer.. Men gode skönt me traktor på gården, va bara sopa av och flytta bilen och vips så hade snön flytta på sig av sig själv hehe...

Nä nu ska ja gå upp och ge mina kissekatter mat sen söka vidare. Tur att jag har några andra motiv "i reserv".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0