Jelloshots

Kan inte sova. Fast iofs så sov jag ju tidigare ikväll även om jag inte vill erkänna de... Men jag kom ju ihåg att ja faktiskt drömde om både mitt ex och en som gått på Byskeskolan... Så jag har nog inte mycke att säga till om haha! Har sett lite My Name Is Earl och blev sugen på att göra Jelloshots..

Nångång vill ja prova de iallafall. Har kollat lite på nätet och hittat lite grejor.. Funderar imorrn på att fara på Ica Morön där dom tydligen ska ha en Amerika hylla och se va jag hittar. Är grymt sugen på att pröva på amerikanska pannkakor med lönnsirap också. Nog för att ja tror att de kommer vara för sött och äckligt så vill jag ändå prova :P Har hittat en hemsida med sånt där om de nu inte finns i stan. Men Jello shotsen får komma senare för jag vill göra dom med nån go sprit, inte brännvin för 100 kr.. Då lär alla kräkas.


Nä om man skull ta och försöka sova igen.. Har smörjt näsan me vaselin och startat en fin hög me snorpapper. Kanske får tag i garage me lyft imorrn så jag och broder ska gå över bilen.. Bra bananas. Godnatt! :)


Efterfest med Isabelle på en Yamaha i ett garage i Pite nyårsnatten

Kommentarer
Postat av: Elina

Kvantum har oxå en usa-hylla där det alltid brukar finnas Jello i olika smaker - Väldigt äckligt enligt mig dock :D



Amerikanska pannkakor är dock sviiingott, brukar göra det rätt ofta med en speciell sirap jag blandar ihop :)



Vad heter sidan där du hittat sånt :) ?

2011-01-03 @ 18:36:04
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0