Just idag är jag stark just idag mår jag bra

fast jag ljög för ja är galet irriterad. Saknar skola och rutin. Inatt/dag så hade jag inte somnat när pappa va upp och elda första gången och inte andra heller.. Men sen sov jag faktiskt en stund men däremot så har jag legat kvar i sängen hela dan i protest. Har inte ens haft på nån tv eller nått, bara legat...

Fast då fick ja ångest sen, tänk om folk tror att ja sove hela dan och velat ha hjälp me nå... Men då kan man ju knacka på iofs..

Åsså har ja lega och tänkt på min amerikanska frukost ja skull göra idag, en sån där frukost man gör en gång per år för de är verkligen flottigt och för mycke men då gå de int hitta en enda liten bacon bit nånstans.. FRÄS..!

Äh nu ska ja sluta klaga och hitta nå kläder, göra nå mat och tina bär. Bär är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0