Love

När man inte kan själv, gå bara in på Garaget.org och vips så löser sig allt :)

Sen kan ja meddela att jag seriöst funderat på att köpa en träningscykel. Skratta inte åt mig, ja vet att de är stor risk att den används i typ en vecka och sen fungerar som klädställ men ta de som ett tecken på att jag vill göra förändringar nu! Och vafan nån hundring på blocket, då kan ja lika gärna slösa pengar på en sån än att va ute och supa bort dom.

Längtar verkligen till studielånet kommer på kontot kachiiing!
Nä om man ska ta och försöka sova iallafall, har inte så stora förhoppningar men man kan ju alltid prova :)

Kommentarer
Postat av: Mia

kan vara en bra investering! :)

men ett tips är att du börjar gå promenader, börja bara med en 15 min promenad varje dag eller varannan, sen ökar du på eftersom . Man mår så mkt bättre av att få komma ut och röra på sig :)

2011-01-10 @ 00:16:05
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0