Min lilla storebror

Såg att han skrive på fejsbook att han va less på att folk parkera på hans motorvärmar stolpe så ja skrev och förslog att han kan ju låna hem en pansarvagn och köra på den/dom :) Men sen kom ja på att ja är inte säker på att han har nån bil.. Kanske är bara nån som ställer sig där hur som helst, men då kan han ju parkera pansarvagnen istället :) Han är ju numera teknisk officer och skruvar i såna där :P

Men han har köpt sig en till bmw som han ska hämta i Drängsmark nån helg nu.. Bra skit.

Blev en helvetesfärd till affärn idag. Mitt emellan två av/påfarter på efyra så kom de in snö någerst och blir jävla kondens i hela bilen så ja såg inte ett skit! Satt och torka av framrutan som en tok men de gav lite åsså blev ja bländad av mötande trafik. Kunde ju inte stanna direkt heller så fick mig till en avfart iaf.. Tur att ja inte hade nån som skulle köra om mig, då hade ja nog prejat den av vägen :P

MEEEN gamla bilar är charmiga :) Kanske blir så på nya också, de vet ja inte :P

Kommentarer
Postat av: Mia

tack åsaa ;D!

ja asså hennes sambo alexander ligger tydligen på sjukan :O så de blir nog inte fören nästa vecka :)

2011-01-25 @ 14:12:13
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0