Mjau mjau mjau mjau FISK

Har just skottat av mitt monster till bil. Tänk om man skottade av den lite då och då medans de toksnöar mensi icket! Sen kunde ja valt att inte stå uppe på parkeringen vid huset, för annars då är de bara dra av snön och sen tok köra därifrån men nu måst ja skotta bort allt som va på bilen... Men jaja, de är ju motion iallafall :P

Höll på att bli cp i hjärnbögen när ja ringde till Csn när ja kom hem. Hörde "Tack för att du väntar" säkert 22,8 gånger i sekunden! Okej kanske inte men de kändes så.. Nu fattar ja då lite mer iallafall än va ja gjorde imorse.

Katterna är hjärndöa, den ena mer än den andra. Den svarta är senil och jobbig, pratar hela tiden och MÅSTE ligga i mitt knä eller va där ja är.. Sen får ja dåligt samvete om ja inte har han i knät då han är så gammal och kan trilla av pinnen säkert när som helst, men ja de är lite småjobbigt. Hasse tror ja är understimulerad och rejsar genom huset, leker med mattor och allt möjligt. Tror han längtar efter sommar, då är han ute nästan hela tiden :) Nu går dom bara ut på bron och sen in direkt igen.. Jasi dessa djur :)

Ikväll ska ja bara träna på att lära mig säkerhetskontroll före körning eftersom ja ska köra igen imorrn. Eller lära mig någorlunda.. Sen hatar ja kör och vilo tider, dom kan fan brinna i helvetet, satan så jobbigt! Ville spy och skita på boken idag för ja blev så less!

Nä nu ska ja göra mat, sen ikväll ska ja nog ut en tur i månskenet med Televerkarn :)


Kärlek :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0