My pic

Lite mer av 2010 då


Fest me maskinförarklassen


Surströmming på Badstigen


Samma kväll blev de fest i min bil


Fest på Pentagon när Sarah fyllde 20. Karlsson och Robin dansar :P


Brorsan gjorde motorrenovering på min bil :)


Vi gjorde en väg på skolan som faktiskt ska användas i byn


Skitkotten som bet mig i fingret.. Fick höra sen att mjölk kan tydligen döda dom.. Heh!


Nattliga äventyr i Bure


Miljoner folk på torget på studenten. Hur ja kom mig in me traktor och släp mellan pelarna är
fortfarande ett mysterium..


Roadtrip till Pite. Isabelle ger oss röven :P

Skattjakt me brudarna


En alldeles nykläckt Cornelia


Jag och Bella drog till Boden och såg Eva Eastwood, Boppers och Refreshments :)


Ja va på dildo kalas


På väg hem efter besiktningen. Tog väl typ 2 timmar eftersom vi fick stanna me jämna mellanrum
då bromsskivorna blev tokvarma


Möttes av en lapp på sommarjobbet. Blev inte så lycklig, och spec inte över "Grattis!" :P


En av Hasses favorit sovplatser och ställningar


Ja råka paja skottkärran me traktorn :P


Ful Hasse klämde in sig bland blommorna i köket


Man vet att de är vår när Kisse ligger på altan och solar :)


Sarah och ja va på vilda äventyr


Hasse fick en tratt


Ett litet litet sår som gav mycke blod. Fick de när vi slog sönder en bil (som redan va rätt sönderslagen)


Kisse låg och sola me mig :)


Vi grillade uti havet när vi gjorde ett jobb.. LITE man längtar till sommarn av den här bilden! :D


Följde me Petra en dag på jobbet :)


Praktik. L120


Praktik 2. L150


Brolle Jrs pappa, en badtunna och Brolle Jr himself ;)
FAST man får inte göra såhär! Hah :P


Hah fulingar :P

Å ännu mer bilder finns de också, fast mycke är från skolan också.. Ibland så kanske jag tar lite för mycke kort, men samtidigt så är jag glad att ja gjort de. De är mycke man kommer ihåg när man väl ser bilderna :) Sen så bli de ju mer kort på sommaren men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0