NINJAAAA

Jävlar va sömn ja har klämt ur den här natten. Hur många timmar som helst. Kan ju nämna att ja älskar att sova :) Kan ju nämna två saker ja är avundsjuk på också.

- Folk som har snygga ögonbryn. Ja får aldrig till mina som ja vill och dom är blond vilket ja hatar så då måst man färga å skit..

- Folk som kan ha lugg. Ja vill å kunna men mitt hår gör som de vill och har en virvel mitt i luggen också.. Fast ja har funderat på att klippa lugg nästa gång för ja kan ju alltid sätta upp den me klämmor som ja gjort alla andra gånger.. :P

Meeen man kan ju int få allt här i världen :) Sen hade ja faktiskt inge mer att säga tror ja så ja slutar väl här och bjuder på en bild iställt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tre st tavlor eller en enda stor tavla, att ha ovanför sängen :P måste nämnligen fixa tavla/tavlor innan jag kan köpa spotlights.. ser nog skumt ut annars :P

2011-01-18 @ 14:29:25
URL: http://poorlittlefool.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaaa men då vet jag vilken du menar.. Har bara köpt godis där inne men nu när du säger det kommer jag ju på att jag har sett den där buffe´grejen :)



Har btw samma problem som du med lugg.. Störande ! :D

2011-01-18 @ 15:37:51
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0