Överskattad

Oj så skönt de va att sova inatt. Sov riktigt jävla gott och länge tills jag blev väckt av pappa som sa att jag skull klä mig och flytta bilen. Som vanligt så överskattar jag mig själv och tänker att de är inte så kallt ute men tji fick jag, kanske skulle ha klätt mig mer.. Flyttade bilen iaf sen fick jag hoppa i traktorskopan och försöka få ner så mycke snö som möjligt från taket på fuse.

De är ju ett big no-no att ha nån eller köra nån i skopan men på landet finns inga regler :P Kom just på att jag inte äte frukost än och ja hade ju tänkt göra min amerikanska frukost idag.. Får väl bli imorrn ist.

Fick en kommentar av Maria att jag skulle lägg ut mer bilder från året som gått så får väl ta tag i de lite senare, risken är väl att jag lägger ut samma men shit happends :P


Manligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0