Paus

Tar en paus i mitt städande å fejjande.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick skola frivilligt.. Hehe.. Nä men ja vet inte..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gjorde jag nog inte för jag minns dom inte ens.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Linda och Krille fick sin lilla Cornelia :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Finland tror ja

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett bra jobb

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 Februari eller om de va 13... Och 13 Juni kom Cornelia till världen

8. Största misstaget?
Hmmm vet inte om jag direkt gjort något misstag men jag förlorade en människa i mitt liv som betydde nästan mest i världen, men ja, vet inte om de direkt va ett misstag.
Och att missa söka en skola med 3 dagar :S

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka sen har man väl ramlat och slage sig ett antal gånger.

10. Bästa köpet?
Bilen :)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Att göra saker som va roliga som jag ville göra :)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sena sommarnätter med goda vänner

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Volbeat - The gardens tale & Maybellene i Hofteholder. Rise Against - Hero of war. Royal Republic - Full steam spacemachine. Dom kommer ja på just nu iaf :P

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm ja va väl ledsnare i början på året men sen när vindarna börja blåsa åt mitt håll så blev allt bra :)

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner men samtidigt har jag tagit "vuxna" beslut ibland för man kan inte jämt ha kul då man inte direkt skiter pengar

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn

17. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma pappa och broder

18. Blev du kär i år?
Nej

19. Bästa bioupplevelsen 2010?
Toystory i 3D

20. Favoritprogram på TV under året?
Desperate Housewives såklart, Cougar Town, According to Jim, My Name Is Earl, Böda Camping, Hollywoodfruar

21. Bästa boken du läste i år?
Hehe.. Bok??

22. Största musikaliska upptäckten?
Hittat massa bra countrylåtar.

23. Något du önskade dig och fick?
Pengar, fast jag fick annars bara saker jag inte önskat men som jag ändå ville ha :P

24. Något du önskade dig men inte fick?
Dove duschcreme och bodylotion

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag hade ölfrukost, brorsan körde mig till stan i min bil, vi köpte en dator åt pappa, vi for hem sen på kvällen va jag på fest i en annan del av Ostvik hos Maria eftersom de va pubkväll inne i byn. Dock for jag aldrig på puben men hade kul ändå!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaaa de finns de väl.. Både pengar, jobb och förhållanden men samtidigt så kan man inte gå runt och tänka på hur bättre livet kan bli, man måste va glad för de man har också och de är jag :)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Stil?

28. Vad fick dig att må bra?
När jag är med familj och vänner och skrattar så tårarna sprutar :)

29. De bästa nya människorna du träffade?
Dom i maskinförarklassen som jag inte kände tidigare :)

 

 

Tänkte bjuda på några bilder iallafall från året som gått.


Aitikgruvan med klassen


Cornelias dop i Lule


Byske Power Meet


Halloween på Pentagon Road Devils


Lussekatter


Jag körde en HR klass på studenten


Jag köpte 140an


Kräftkalas i Sjöbotten


Nattliga äventyr me kompisar


Dragracing i Fällfors, kusin Rolf körde me sin Stingray


Sommarjobb. Äckel emballage paket!!!


Vafan ja har ju massor me bilder :P Får bli sen, måste fortsätta stöka på nu så ja inte blir sittandes här hela kvälln!

Kommentarer
Postat av: Elina

Heh nä inte så att ja gör den helt själv men jag blandar ljus sirap med kanel och lite pressad citron de är mumselimums :p



Ska kolla in den där sidan :D

2011-01-03 @ 19:59:55
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Maria

MER BILDER! :)

2011-01-08 @ 01:33:03
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0