Piss, ost, nä-ää ja ska inte ha nått

Hade tänkt till stan och köpa nå klea men då befann sig min vapendragare på klassresa i Österjörn.. Wtf? Så då har ja fingervirkat istället. De va kul att få världens flashback från barndomen.

Imorrn måste jag isolera mig från omvärlden och göra faser annars jävlar måste jag spöa mig själv. De skulle nog se kul ut men jag vet en som gjorde de en gång, han såg int alls nå kulig ut efter de..

Äh nu ska ja krypa till sängs med Hasse som jag tror förlorat de lilla förståndet han hade haha.. Tur att de blir vår och sommar snart så han får vara ute och ha för sig de han nu har för sig :) Gonatt fuckers!


Lolcats ♥ Har några nya att visa er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0