Poop

Råka sova mellan 18 och nästan 21 ikväll.. Fan va ja suger ibland :P Men men är inte mycke att göra åt de, får väl lägga mig och plugga skyltar sen, då lär man väl ändå somna :)

Första skoldagen och de känns hur bra som helst! Känner verkligen att de här är nått jag vill och kommer klara av. De känns som en nystart de här året då ja börjat tänka i andra banor och de känns så jävla bra. Ja vet va ja vill och hur ja ska komma dit.

Imorrn borde/måste jag röja här. Har inte orkat sen brorsan rev halva stället när han flytta och de ligger skräp överallt och snorpapper.. Men de går leva me ett tag till :P

Nä om man skull se klart filmen på 3an och sen lägga sig och plugga. Tur att vi fick tungboken och en körkortsbok också, åsså en liten bok me skyltar för om ja skulle skriva teorin idag då skulle jag inte alls ha många rätt. Uppkörningen skulle nog gå bättre så är nog dags att läsa lite skyltar! Natti :)



I can see clearly now, the rain is gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0