Så fruktansvärt

Ja är ju medlem i den här sidan Norrlandskontakten, och ja vet inte riktigt varför för 99% är bara att kasta i soptunnan. Man får konstiga mail och förslag varje dag, men de är så kul att nobba folk haha! Riktigt självsäkra jävlar som tror att bara för att dom skriver att dom är kåt ikväll så ska man direkt fara dit.. Sen så nöjer man sig inte me va som helst heller. Kan ge ett exempel på en sak ja fick ikväll.

"Hoppas du har haft en skön helg! Jag såg din profil & gillar den   Jag tror att vi har mycket gemensamt. Jag bor i en enplansvilla i Piteå och arbetar som lärare. Jag har inga barn, men två katter   Mina vänner beskriver mig som snäll, positiv och humoristisk. Jag röker inte och dricker måttligt med alkohol. Jag vill träffa någon att spendera mitt liv tillsammans med, men det är även trevligt med nya vänner   Musik är min stora passion i livet, men jag har även andra intressen såsom böcker, matlagning, trädgårdsskötsel, film, sport. Skriv gärna till mig, jag vill veta mer om dig. Sköt om dig!"

Que? Vars har vi nått gemensamt? Ja kanske musik. Här är mitt svar:

"hähä jaså jaa ja vet int riktigt om vi direkt ha så mycke gemensamt. ja läser inte böcker, eller jo nu läser ja en teori bok för lastbilskort, sen sen biografi om jerry lee lewis. ja röker för mycke, snusar för mycke och dricker inte måttliga mängder alkohol :P gillar inte trädgårdsskötsel, matlagning och spriten rädda mig från sporten. men ja visst, nya vänner är väl alltid kul!"

Som sagt, vet inte varför ja är me i den där sidan, men de är kul att jävlas me folk och sån har jag alltid vart.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha ,Ja skratta högt åt ditt svar !! :D

2011-01-16 @ 12:56:21
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0