Satan så slö människa

Ja har förvandlats till en riktigt slö hög som inte gör nå. Ja vill ha pengar, eller gratis bensin iallafall och bra bromsar.. Men nu är ju inte läget såååååååå alltså längtar ja till månda! Min sömnrytm är totalpajad och de blir mest att man sover när de passar = lite då och då.

Nu längtar jag verkligen till studiebidraget så ja kan köpa Friskvårdskort. Har tänkt jättemycke på de idag och är faan peppad på de nu! Dessutom kom körkortstillståndet idag så nu har jag tillstånd till allt förutom D. Skönt att allt är klart nu inför månda.

Måste passa på att berätta att jag fick faktiskt beröm på annandagen när vi va till faster och åt julmidda. I höstas på skolan så va jag till en gubbe i Ostvik som har ägt Skelleftebuss och gjorde ett jobb. De va fan knepigt att ta sig in me traktorn på vissa ställen och hade träd, flaggstångar, hus och allt möjligt att se upp för.. Då hade frun hans berättat för min faster att jag vare där och gjort ett jättebra jobb =) Känns ju bra att höra när man inte är så jävla jättevan ändå :P

Äh nu ska ja tagga för Fredrik och Filips årskrönika ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0