Sicko

Ja de va rent tungt idag fram till lunch me feber men de gick bra ändå. Kände ändå att ja gjorde ett klokt val att fara, va ju trots allt sista skoldagen :( Men men är inte mycke att göra åt, får väl va glad över den roliga tid jag haft tillsammans med klassen och Erling :)

Sen så är de ju blia nu vilket innebär att min bil har tinat fram :D Jag kunde öppna bagaget för första gången nån gång på förra året :P Men de lär väl inte hålla i sig så länge. Vovlon läker glykol också, måste ha nya slangklämmor. Hade tänkt ta Robin till hjälp me bromsarna men han åker ju till Aitik på sönda och jobbar. What to do.

Ikväll ska jag sitta hemma och se lite serier ja missat under veckan. Orkar inte fara ut, kommer och går i vågor me förkylningen. Är ju fest imorrn men är ytterst tveksamt att ja kommer fara.. Int mycke att göra åt de heller. Jag vill börja följa Sons of anarchy men ja vågar inte, risken är att ja blir för beroende.. Kanske sen, om DH lägger ner nån gång!

Sist ville ja bara berätta om nått som är så nasty och fel på alla sätt, de är när man skiter och de skvittrar upp vatten i skitan.. USCH! Visserligen händer de inte ofta för att varje gång ja går på toa så lägger ja papper i först, men ibland så går de dåligt.. Näe, fyfan va vidrigt!


Haha FYFAN va arg ja skulle va på katten!

Kommentarer
Postat av: Elin

VAFAN! du måst se SOA.. det finns ju bara tre säsonger så dom hinner du ju se innan det börjar om i höst ;)

2011-01-28 @ 20:54:23
URL: http://poorlittlefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0