Skjut mig

Usch gott nytt år föresten! Jag hade trevligt på nyårs men nu är jag rent dyngförkyld. Jag och Isabelle hade efterfest i deras garage där jag vakna kl 10 på morron på golvet och de va faan kallt. Men de va trevligt att ringa in de nya året med goda vänner + en 40åring som ragga på mig heh..

Men då fick jag betala igår också, spydde och sket som en gris, har fan ont i röven idag och på det en jävla förkylning.. Så nu efter att ha vart dålig mest hela veckan av de ena och det andra så längtar jag bara tills jag blir frisk. Då ska det pluggas och jag ska ge min bil kärlek och jag ska va ute. Nyktert ska det också bli, nu är jag less. Även om de gick bra för mig på nyårs och de va kul så vill ja längta till nästa fest och känna att de ska bli skoj och inte att de blir som en vana typ att man borstar tänderna varje morron..

Lite tråkigt att julen är över. Jag gillar nog mer dom här dagarna från första December till den 23e ungefär, julstämning till tusen mer än på julafton faktiskt. Gillar inte att städa bort julen heller, är så tråkigt...

Nä nu ska jag krypa till kojs med kisse som ligger och halvsnarkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0