Snåltarmen

Idag så for ja på affärn och tänkte köpa mig nå riktigt gott till midda eftersom pengarna rullade in på kontot inatt och jag va sugen på nå smaskigt! Men efter att ha levt på ungefär noll pesetas i två månader så blev ja så jävla snål att ja kom hem me en jordgubbsfil... Jävla snåltarm!

Klarade just av min första fas iallafall, de va ju bra men ja måste verkligen verkligen plugga mer. Nu va de ju int ens nå om lastbil direkt, va väl mer frågor om trafiken och märken å skit.. Sen verkar man bara ha 10 försök att klara av alla faser och test och skit allt som allt, känns ju bra.. Not..


Kommer då sova gott inatt. Har ju kört idag och sutte på helspänn eftersom aset till lastbil är så jävla stor och man måste hålla koll på tusen saker samtidigt. Sen körde ja på banan i övningsgropen och de va riktigt tajt me den förra lastbilen så ni kan ju gissa va de blev me den här.. Men ja klara mig utan att plocka nått träd eller dylikt :)

Hatar teori men what to do :)

Kommentarer
Postat av: Maria

tack! :)

2011-01-21 @ 12:20:04
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0