Sommar och sol

Mitt inlägg på fejjan om att ja ville ha sommar, sol, husvagn, grönt gräs, grillat kött och kall öl verkade ja inte va ensam om iallafall. Men de är som ändå delade känslor.. För ja har igentligen inte så mycke emot vintern, man är ju van och de är kul när man har en skoter, enda som går fet bort är som nu då de är nästan -30. För nog är de fint på vintern, inge snack om saken men då de är bajs kallt, ja då vill ja hellre ha +30 :P

Va in på Intersport idag och köpte mig ett pannband.. 190 jävla spänn rena rama rånet men presentkortet måste ju användas upp hur som helst.. Sen så fick ja tillbaka 10kr på ett tillgodokvitto.. VAFAN?! Kan dom int bara ge mig en jävla tia..

Ska sätta mig och försöka leta upp avsnittet av Sveriges fulaste hem med Simon & Tomas då engelsmannen ramlar i snön och dom klippt in ett elefantljud HAHAHAHA ja låg dubbelvikt av skratt senast ja såg de :)

Nu har jag tänkt lägga in en bild och först tänkte ja ta en äckligt somrig men ja ångra mig. Tar en vintrig istället från nå roliga tillfällen, för vintern är int allti dålig :)


Min älskade Polaris :)


Haha den här bilden har en rolig historia som sluta i olycka. Vi skulle köra svartmoppe race på isen i Kåge. Dom brukar ju skotta upp en bana för långfärds skriskor och vi skulle ju då dit, fast de va väl bara typ 2 moppar som va me, resten hade skoter. Kvällen sluta som sagt i olycka då Hagman råka missa nå stora stenar som fryse på isen och kom där i full kareta med Kalle bakpå och dom flög rent å helvete. Hagman blödde, tändhattarna på skotern hade gått av när dom landa för att smällen va så kraftig, Kalle bröt armen och fick hjärnskakning. De va kul iallafall fram tills olyckan.




När de gällde skoter den tiden va de ofta jag och grabbarna.. De va tider de,
nu har man knappt kontakt me nån. Lillfis Robin sitt till vänster om mig haha!


Min pärla längst till vänster


Cp mycke snö en julafton. Pappa ska dra loss min kusin


Är glad att ja hade pressening på skotern :P


Patrik och BC


Kommentarer
Postat av: Alice

Sv; Självklart läser jag den! Följer den på bloglovin faktiskt :)Du skriver så bra, inte bara om kläder å skit. :)

2011-01-16 @ 14:33:16
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0