Världens roligaste fest

Hahaaa ja är så glad att ja följde me till Lule :P Jag och Bella körde ju upp igår i världens slöaste BMW diesel automat. Sakta men säkert fick vi oss upp iallafall. Jag blev avkastad hos Linda och när jag klev in så möttes jag av världens snyggaste Cornelia för hon hade nämligen på sig en av mina dop presenter: Eddie Meduza Crew bodyn ;) Sen hjälpte jag till och mata henne. De blev kladdigt :P

Krille kom hem och vi åt tacos = jag fick äta hur mycke smältost jag ville! Bella anlände vid 7, vi for och köpte dricka och korkade upp spriten :P Jag som skulle vara nykter men samtidigt, hur ofta är jag i Lule med Bella och Linda + Smirnoff & Minttu? Inte ofta! Vi spelade spel, lyssnade på musik och Linda blev helt hjärndö haha!

Hon dricker ju inte så ofta numera när hon har barn men igår släppte hon loss och de kändes verkligen som när vi va 18 haha! Kommer nog aldrig glömma när hon kommer inspringandes me två dildos i köket av nån konstig anledning :P Får väl se om jag får tag på nå bilder inom en snar framtid. Nä de där va fan den roligaste "festen" på länge!

Jag hinkade i mig sjuhundra liter vatten innan jag sov. Planen va att idag fara in på stan, hade fått med mig en beställning från Lush, sen skull vi på Dollar Store men då får Bella plötsligt veta att hon ska jobba så de sket sig.. :( Bara klä sig, städa, packa och så for vi på Max. Vi lämnade av Linda i nånstans sen fortsatte vi mot stan. Hade ju tänkt hälsa på Isabelle också men ja, de gick ju som dåligt :(

Världens jävla snörök och jag baki ratten. Blev bara värre och värre efter Pite mot Byske sen efter Byske då såg man nästan ingenting.. Men vi kom ju hem levande iallafall!

Idag så flyttar brorsan till Boden och tar med sig mina grejor, nu är de tomt.. Nej just ja, förstärkaren och högtalarna råkar ju vara hans som jag bara.. haft.. :P Så nu är jag utan ljud. Har nå gamla datahögtalare jag ska koppla in när jag orkar men nu ser de ut som en bombnedslag här.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting, de är rätt skönt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0