White light moment

Trodde ja skulle få sova inatt men näsi, inte de. Somnade väl vid 7 eller nå sånt men skitsamma för nu börjar ju skolan om imorrn och då blir de rutiner igen så de ska nog lösa sig! Dock hoppas ja att vi går halvdag imorrn..

Har fixat skjuts me Kochen, hade väl tänkt försöka fixa bilen i veckan då de förhoppningsvis rullar in lite pengar på kontot om man har tur... Å idag gjorde ja min amerikanska frukost! Nu vill ja inte äta den på läääänge.. Men stekta frallor är ju inte dåligt.. Men nä tack :P

Har stökat bort julen idag, kändes inge kul... Är bara vänta till December igen.

Nu ska jag försöka mig på en finne som stört mig i flera dagar som sitter just vid ena näsborren och gör ont.. Morr.. Sen ska jag hör och häpna packa ner saker i min handväskaaaa! Japp ja fick en av Linda som jag faktiskt tyckte om :) Har ju de problemet att alla andra har väskorna jag vill ha eftersom ja aldrig tycker att nån är snygg när ja väl ska köpa en.. :P Adios


Bilden har inget med texten att göra.. Heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0