Att bygga upp förhoppningar

Varför gör man alltid så? Speciellt om sommarn.. "Åååh sommarn 2011 ska bli bästa sommarn i mitt liv!". Så säger man om varje sommar. Kan ju lätt säga att den här sommarn sugit för mig del och mest beror på körkortet och att ja hade haft jobb just nu, men så rök kortet.. Men ja tro int att den hade vart lika bra som förra sommaren hur som helst...

Bästa sommrarna i mitt liv är förra året och 2001. Ändå säger man att nästa sommar ska toppa den andra. Funderar bara på varför man gör så..

Sen kan ja ju påpeka att ja hatar folk som int har pli på sina hundar, och speciellt om de är "kamphundar". Japp, ja kan int rå för att ja hellre har en golden retriver som springer mot mig än en rottweiler eller annan "kamphund". Är väl nått som bara satt sig i hjärnan på en efter allt man läst tyvär.. Och då har ja ändå läst mycke skit om golden retriver också..

Men de är mest för att ja sen anser ja att folk som int ens kan hålla hunden i koppel på en promenad utan nästan släpas av den, dom ska int ha just den hundrasen punk slut..!


Bellas fina hund Larissa som är i himlen.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja alltså.. Det första 1,5-2 året var vi alltid ute tillsammans å söp.. Typ sådär varje helg men sen helt plötsligt slutade jag kunna dricka för att jag vart sängliggande å spydde HELA dan efter tills sent på kvällen å kunde inte ens dricka en klunk vatten utan å börja spy galla igen så det vart som att jag i stort sett slutade dricka på alla tillfällen som inte verkligen var värt de men nu verkar de ha vänt å går mycket bättre ! :D



Brukar dock aldrig idas följa till ställen jag inte känner nån eller där ja vet att de inte brukar vara speciellt kul - Det måste alltså vara nåt jäävligt värt för att jag ska lägga tid, pengar, skaffa hundvakt och vara bakis :D



Rättvik är dock ett undantag som jag såå gärna skulle vilja följa med på men dem har varit där i typ 5 år eller nåt nu och det är flickvänsförbud ! Jäla skit :p

2011-08-01 @ 08:35:26
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0