Dag numero två

Ja idag käntes de bättre. Förutom att de är så jäävla mycke siffror att hålla reda på, och man får göra si och så men inte så... Men ja ska väl förhoppningsvis klara de, å andra sidan me min tur så kan de lika gärna skita sig.

Va på Biltema en sväng och köpte nytt stödlager. Hahahaa på väg hem från skolan där så ja, ja for iväg efter två bilar. Efter en bit möt ja en bil som blinka me helljusen och ja tänkte "MEEEN vafan ja ha ju på lyset!". Tillslut ringer en klocka och ser polisen stå in efter en lill skogsväg gömd. Vattafakk?

Har aldrig i hela mitt liv sett nått sånt faktiskt, å då ha ja vart efter en hel del skogsvägar. Och varför just där? Ja hann då bromsa ner, låg väl på 75 så de va väl int så farligt. Dock undra ja om dom sto och sköt eller om dom väntade på nån... Vem vet. Får väl höra imorrn om nån åkte dit. Tacka fan för bilen som varna mig! :)

Hur som haver, nu ska ja nog ta mig en cigg, slänga mig på soffan och glo lite i boken. Sen blir de dusch och ta de bara piano. Hoppas på att sova bra tid ikwell. Kunde int riktigt sova inatt så låg och läste gamla sms. Haha Robin är fan sjuk i huvet på rikt :P

Harne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0