Gröff

Bläää va skitdrygt att köra igår. Låg väl på 70 i 5 mil för ja hamna baki en jävla massa karavaner av de ena och de andra.. Sen har ja ju bara 4petad låda, får mig ju fan int om..

Aja efter många om och men fick ja mig ju hit iallafall. Utbildningen är nog int de ballaste ja gjort, får väl bara sega mig igenom den. Orkar int riktigt ta kontakt me nån människa heller, känns drygt.. Å gubben som lärare är int heller direkt ball. Nästan dumförklara mig för att ja svara fel på en fråga om gasol.

Då börja han säga typ "Jamen när du tänder grillen hemma.." DÖÖÖH har ingen gasolgrill sa ja... "Jamen du ha väl åkt husvagn och tänt spisen..." DÖÖÖÖÖH jaa och ja va typ 12 senast ja va på husvagnssemester! Om ens de.. Fattar ju noll av sånt här.

Luktar fotsvett. Får väl lägga mig och läsa idag och äga alla men just nu vill ja bara att veckan ska ta slut.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0