Hahahahahahahahaaaa

De finns nog bara tre människor i hela världen som kan få mig att skratta så mycke åt deras uttryck och uttalanden. Dom är Robin, Peji och Bella.

Jag och Bella har just kommit fram till att vi ska tälta på torsda och köra lite överlevnad med öl för att fira min födelsedag. Då sa hon att ja int skulle glömma gitarren, och självklar skulle ja int göra de eftersom vi har en som är ostämd.

Då säger hon: de gör inget, ja har perfekt ljudöra. HAHAHAHAHAHAAA vadå ljudöra???! :D Har aldrig hört de tidigare så fick googla. Fick fram detta:

Ljudöra är en apparat som på ett åskådligt sätt visar om ljudnivån i en lokal/rum är hälsosam eller inte. Ljudörat monteras upp på väggen och visar sedan med olika färger när ljudnivån närmar sig eller överskrider den inställda nivån. Den kan anslutas till elutag, så att om ljudnivån överstiger ett inställt gränsvärde så brytes strömmen. Brukas till daghem, konsertlokaler bland annat.

HAHAHAHAHA ha då aldrig sett Bellas öra blinka i färger ;)
Kanske nämt de tidigare att ja älskar mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0