*Hej bloggen*

Nu är jag HEMMA! Borta bra men hemma bäst :) Fast ja kunde nog int få de bättre än hos Olav och Sara i Ume under min vistelse iallafall :) Tog emot att fara men om int annat så finns väl dom kvar där ett tag ;)

Tur man har mycke AC i bilen såna här dagar.... Höll på att kolavippa ett tag käntes de som haha. Tänkte bara berätta att ja lever för nu ska ja slänga mig i sängen en stund, nickade till idag när vi såg film på skolan. Aja baja... Sen måst ja äta nått och fara åt stan, sen kanske vidare till Sjöbotten.

Blir nått slags partaj ikväll iallafall.
Sen fick ja ju öppna min Eva Eastwood lp skiva idag :) Skitfin!
Goddbaj kaj.


Kommentarer
Postat av: emelie

Mötte dom utanför Vintergatan :P mitt på gatan bara sådär..

2011-07-08 @ 21:24:08
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0