Hmf

Ja vet inte varför de blir så här.. Skulle anta att nånstans inom mig så brydde ja mig mer än ja trodde.. Fast ibland måst man få ta lite tid på sig och va lite nere för att sen komma tillbaka. Hur skulle livet va om de alltid va en dans på rosor..?

Men men till nåt kul är iallafall att Joppin min tremening kom förbi stugan i fredas =) Har int träffat han på hur länge som helst. Min andra tremening kom också förbi och ja, vi har aldrig gått ihop men nu gick de då bra...

I veckan så hoppas ja att min och Bellas tältning blir av. Alternativt dricka öl på Skatan. Helgen som kommer då är det livat in i byn för de är öltält.

Och på sönda fyller ja 23. Jo tiden går fort!
Har int tid me de här längre. Glöm int att se Eva Eastwood på Skansen på tisda..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för påminnelsen om eva!

2011-08-02 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0