Kuk

Haha ja, ingen har väl missa att ja körde bort körkortet igår. Fortkörning, men inte me min bil hehe, då hade de då aldrig hänt. Men shit happends, troligtvis blir de väl bara två månader ja blir utan och ja ska ALDRIG mer köra fort, så är de bara.

Man kommer fram tillslut ändå. Tror både ja och Bella lärde oss en läxa och de va bara otur att han tog mig för bilen ja körde om, när han måst ha skjutit mig, körde då int heller lagligt.

Pratade me folk under dagen och folk sa att ja int skulle ha skrive på böterna men ja gjorde ju fel, och de va en solklar fortkörning, även om ja spelade dum när polisen sa att ja visste nog va de gällde :P 128 på 90 väg, och ja trodde de va 110. Pooop.

Äh är bara göra de bästa av situationen, orkar int gräva ner mig över de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0