Mitt lilla hjärta

De här skriver ja mest för mig själv, men ja vet att de här är en plats där de kommer finnas kvar förevigt så...

Ja va nyss ut och kolla läget på gården, kolla om ja såg nån katt. Då såg jag Kisse, den gamla, på lägdan och när han fick syn på mig så sprang han mot mig så glatt. Jag fick en "puss" av han.

Ja tog sattet mig ner på huk och tog upp han i mina armar medans han fortfarande stod på marken. Han börjar mukas me mitt ansikte och fortsatte och fortsatte och fortsatte.. Under en tid va de helt lungt på E4:a, ingen bil alls som man kunde höra och de gör de här ögonblicket lite speciellt för mig.

Han fortsatte mukas länge tills han ville gå och då släppte ja han.
Som sagt de här skriver ja bara för att ja vet att en dag kommer min älskade katt vara borta, och de är en i min familj. En som vare me så länge...

De va en kväll i Juli, utan kort, utan nån bil som störde utan bara vi två. Min fina kissegubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0