oihre98ws

Trodde ja kunde härda ut men pappa är på väg hem med kylbalsam snart. Kan inte lyfta armarna längre, gör jävla ont att bara sätta upp håret i en snodd :P Just nu ha ja cp tråkigt, finns int mycke ja kan göra utan att de gör ont.. Men kan nog åtminstone visa mig bland folk på torsda, tror ja :P Tänkte köra på rutiga skjortan så bara fejset syns :P

De ha blive mycke om körkort och solbränna på senaste men vafan ja har inge annat att skriva för just nu händer de absolut noll i mitt liv :P Ja hoppas bara på brev snart från länsstyrelsen där de står hur länge ja blir av me kortet så ja har nått att se fram emot. Hoppas på 2 mån men man vet ju aldrig.. Men men, de löser sig inom en 10års period :)

Ska lösa korsord nu eller göra nåt annat jätteskoj ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Bre på riktigt jävla tjockt med en fet salva oxå, Som typ Helosan så får huden suga in de åsså känns de inte som om den ska spricka hela tiden :D Inbillar mig att man flagnar mindre då oxå..

2011-07-19 @ 16:18:32
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Barro

Aloevera är mitt bästa tips, har ju läkande och kylade egenskaper;) The bodyshops är skördad på tolv timmar för bästa kvaliten och finns i bodybutter format som är extra fet och har ingen doft å inga konserveringsmedel heller:)



Dock vore nog de bästa aloevera gele.. vet inte ritkigt vart de finns å få tag i..

2011-07-19 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0