Rarr

Japp va ju till Jula och köpte skit för att kunna göra huven fin igen men blö ja orka int. Tro ja ska nödspreja över den lack som släppt sen en dag när man väl orkar så göra man de bra. Har då igentligen int ens råd nu haha. Dock sa min bror att bara ja gör jobbet på bilen så kan han lacka om den =) =)

Meeen de får väl bli nästa år eller så. Han skulle föresten cykla till Byske ikväll på mormors gamm cykel.. Grattis säg ja bara, man får ont i röven av att cykla på den i 1 minut ungefär haha :P

Men å andra sidan så har ja tänkt på att bror min är nog den i mitt liv som inspirerat mig mest. De va han som fick mig att gillar Metallica, Detroit Red Wings och en hel del andra saker. Han och pappa fick mig att älska Volvo. Nu verkar de som att han fått mig att gilla BMW också. Inte på samma sätt som ja gillar Volvo, men skulle nog helt klart kunna ha en bil som han köpte sig förra veckan.

Men de är väl så, man älskar ett märke men nog fan kan ja lägga mig och säga att de finns en del Mercor som är fina också. Skulle väl int så gärna erkänna men klart de finns, dock handlar de om 124 serien.

Fast ja kommer ju alltid älska en sort ;)

Bjuder på en bild på brorsans nya bil och hans cab. Dom matchar ;P Samma tillverkare på fälgarna på nya som de är på caben tydligen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0