SKÖÖNT

Redan strax efter 12 inatt så låg jag och snarka gott :) Stängde av telefon också så ja absolut int skulle bli väckt av nått. Vakna en sväng vid 4 men sen snarka ja fram till 11 idag :) Skönt. Hade just nyvakna och satt mig i datorn då ring Dennis och säg BIANCO BIANCO så vips va ja på väg me han och Robin till Byske för frukost på Bianco.

Men ärligt så va de int så gott :P Ja gilla bara int att äta sånt till frukost :P

Just nu stitt ja och fundera på va ja ska göra.. Hade tänkt rengöra förgasaren lite mer men ids int. Kanske far åt stan, köper öl och far till Bella :) Men då hinn ja väl va aprak innan vi ska till Erica så kanske ska lugna mig en stund iallafall :P


Jag och Barbara från Bygdsiljum :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Men tack då din skitkorv nu känns det mycket bättre ! :D

2011-07-01 @ 14:20:28
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0