Vafan....

En tanke slog mig just. Som de lät på polisen så måste jag göra ett nytt körkort när jag väl får igen det. För att hämta ut ett körkort behöver man ett leg.. För att göra ett leg behöver man ett leg.. :S Visserligen går de väl göra ett pass men vafan ska ja behöva betala för både tillverknaden av körkort sen 400kr för att kunna hämta ut de jävla kortet :O

Måste fråga nån som vet..

Är inte på bra humör idag. Gick och la mig kl 12 i sängen. 06:00 idag va ja fortfarande vaken. Gick tamefan inte sova! Höll på å bli galen eftersom ja ändå va trött.

Plus att ja har mens, de suger fetröv speciellt när man ska på festival...

Skitsamma, nu ska ja packa inför kvällens händelse: John Lindberg Trio wohooo! Måste göra min beställning av alkohol också hähä. Känns precis som att va under 18 igen :P Ska sluta tänka på passet där nu, blir bara förbannad. Äta en alvedon ska ja också göra. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Elina

Men man kan ju bli legitimerad av en annan person med leg, Dvs typ ta med din pappa och han tar med sitt leg, pass eller körkort :)

2011-07-21 @ 15:55:04
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0