Vamos ala playa

Bella, Mattias och Joan kom och plocka upp mig sen brumma vi till Byske och hittade tillslut Isabelle, Johan och Sabina på beachen :) De va riktigt härligt att bada i havet idag och stora vågor. Har aldrig badat i Byske förr eftersom ja har ju Skatan bara int ens en mil hemifrån mig men de va kul att dom hade en stor platå en bit ut med rutcsh kana och skit.

Jag gjorde ett mkt graciöst svanhopp hähä :) Tillslut va vi tvungen fara för att de blev så mycke fiskmåsar som va omkring oss så ja höll på att bli galen men de va ju middastid ändå :P Vi for på Stengården och käkade och kan verkligen rekomendera stället!

Ja åt nå kyckling spett med sweet chili sås och man får faktiskt mycke mat för pengarna. Trodde de skulle komma en fjuttig filé men de va fyra på tallriken :) Mycke gott :)

Roligt me lite vuxen häng som inte infattar en massa öl också ;) Har slumra till en stund när ja kom hem. Ska alldeles strax göra mig nån macka att trycka i mig. Tack för en trevlig dag alla fina :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0