Fu

Den här dagen ha vare jååååbbig. Fast de va lite småkul inatt när ja och Bella såg Himlen är oskyldigt blå, fast då blev ja less och vi pausade och fundera på va vi skulle göra. Slutade me att vi satt och sydde knappar och skit på varsin socka, ni vet Syster Yster och Lillstrumpa. Klockan två på natten. Dom blev stilig.

Sen skulle vi sova på soffan och se Top Gear. Enda problemet va att Bellan sov och ja hostade och hostade och hostade.. Så tillslut la ja mig i Bellas säng för att kunna få lite plats, fortsatte hosta och när ja väl somnat där vid halv 8 tiden på morron, precis som förra natten, så ring Robin jävel och väck mig kl 8...!

Trodde ja skulle strypa han genom telefon för ja kunde inte somna om sen, börja hosta igen!! Aja steg upp och duschade, gjorde mig klar för ja skulle ju till jobbet där idag och kika på traktorn.

Då ring karln en kvart innan ja ska va där och säg att de gå int för traktorföraren va sjuk och han skulle på möte.. JAHA FAN VA BALL. Där sto ja, sminkad och redo men nä... Sånt går mig på nerverna. Värt de va att fara åt stan då..? Om int annat kunde ja fare dit idag och sove tills imorrn då vi ska bort på midsommar för att slippa slösa soppa men näääääääääääääääääääää....


Aja int mycke å göra åt. Följde Bellan till tandläkarn i Byske, sen åt vi lunch hos mig, sen bolaget, sen Bella å sen for ja hem. Är dö trött.

Blev måttligt gla när ja kom ut på parkeringen och ser att den där förbannade cp gubben parkerat in mig. Hade ingenstans att få mig ut än att köra rakt fram över gräsmattan å skit. Tur man har hög markfri gång. När ja fått mig ut på Skehmansleden så ser ja att gubben far men de spela ingen roll. Tänk om ja hade mega super bråttom? Typ måst på BB och klämma ut en unge?

Fuck bajs fan satan. Nu verkar då hostan avtage rätt mycke så får väl förhoppningsvis sova inatt. Fast ja slocknar nog alldeles strax ändå :P Over and out! //KlagarN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0