Hähä

Såg just att förra inlägget står att de är skrivet vid 11 tiden men så är int fallet.. :P Började på att skriva ett vid den tiden men hade int tid att skriva klart de föränn 19 tiden ikwell :)

Aja hur som helst så idag på Obs så fick ja lust att köpa lösviktsgodis, de kunde ju va lite gott men faan.. Näe, de är int gott. Såg nåt träningsprogram inatt och då va de en tjej som åt MASSA godis å cupcakes å skit å de såg faktiskt bara vidrigt ut. Godis är inte gott, punkt slut. Nästa gång köper ja hellre en chips påse och tar mig en liten skål som vanligt. Orkar aldrig äta en hel påse, brukar räcka en vecka ungefär och lite till.

De märks att ja lagt av me både läsk och godis, men de är klart att ibland unnar man sig :)

Såg Croner köra förbi med Buicken ikväll, fick nån slags flashback till gamla tider då :) Fast fan va han gasa på me Kapitän igår. Fick upp i 120 för att få mig om på e4:a. Ja kan int ligga baki nån ja känn om ja kan få mig om :P Eller ja ogillar överhuvetaget att ligga baki nån.

Nä nu ska ja sörpla i mig ölen, hänga 4:e tvätten och ta en dusch sen känns de som att john blund kommer och tar en dejt med mig ganska fort :) Natti!


Kommentarer
Postat av: Mia

han såg ju jättefin ut :D! så kul, grattis :D!

ska du på stadsfesten på lördag btw? :)

2011-07-01 @ 00:54:09
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0