Helvete

VEM/VAD SÖLAR NER JÄVLA UPPKOPPLINGEN??! Allt går cp segt, försöker se Top Gear klipp på tuben, har laddat kanske 15% på över en kvart nu... Håll å bli tokig snart.

Annars då? Jo de blev inge mer jobb. Blev så pass dålig i tisdags igen men ja gråter inte över de. Som sagt är markarbete inget för mig hur som helst. Igår va ja ner på stan då Isballe och Sabina körde hit från Pite. Kanske dummaste dagen på året att gå på stan + den varmaste men de va trevligt ändå :)


Igår så va ja och Bellan på festivalen på kvällen. Usch för folk. Eller om ja är där full går de jättebra, men nykter.. Nae tack, stöter på en massa folk man int orkar me. Sen ville fiskmåsarna döda mig...

Idag har de vare full rulle hela dan och den är int slut än. Plus att de bara blev nån timmes sömn inatt, va så fjöskans varmt!! Idag har ja hunne:

- Stå vid vedtransportören och kasta ved
- Tvätta tre maskiner
- Fara till stan och hämta förgasare, köpa ATF olja och slangklämmor, handla inför Ume veckan
- Rengöra förgasaren SKITNOGA
- Dra om min tattardragning till högtalarna i bilen
- Blive bränd av solen
- Blive bränd av bräms
- Klippt alla gräsmattor
- Tvättat bilen
- Putsat rutorna också :)

Nu återstår bara städning av rummet och att hänga in ren tvätt i garderoben sen ska ja minsann ta mig en dusch för ja är rent nå jävla dyngig, sen suga i mig en kall öl :)

Men ja hade ju en plan me allt detta :) Då kan ja imorrn ta sovmorron och dricka öl utan att ha dåligt samvete för nånting :) Men ja gillar att ha saker att göra, då mår man som bäst efteråt.

Ne dags att börja städa då. Tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0