Huga

Vilken dag, tur att den snart är över. Blev ju int direkt mycke sömn inatt och sen när ja sätt mig i bilen och ska fara... NJÖ NJÖ NJÖ NJÖ NJÖ NJÖÖ NJÖÖ-Ö NJÖ. Sto bara och tugga sen dog batteriet. FAAAN! Panik, va fan ska man göra. In och väcka pappa, ut me startkablar men han starta in ändå.

Kan lova att de bilen levt farligt idag för den ha vare jäääävligt billig.. Men då ja kom hem så rucka ja lite på tändstiften och pappa hade ladda batteriet och fyllt batterisås och vops så starta han. Magic fingers ;) Hähä


Nåå jobbet då? Jovars, blev ju som bara inkastad hux flux. Karln ja är me verkar tro att ja läser hans hjärna, men de gör ju alla karlar. Funkar väl men än så länge så har ja int gjort så mycke planeringsarbete och de är där de kom att bli jobbigt. Markarbete är ingenting för mig iaf.

Kör Ljungby Maskin också. Men håller mig nog till Volvo ändå.. Men de va rätt skönt me AC idag sen har den UFO tilt så ja ska pröva den imorrn :) De måst göra planeringsarbetet gode lättare iaf! Måst vara en riktigt ny maskin, är typ inge damm invändigt.

Pappa såg helt lyrisk ut när ja rulla in och parkera då han hämta mig, så va han och kika på den och börja babbla :P Han va no stolt över dotra sin då... :]


Mötte även två snygg damer i lastbilar idag. Fick glo på både Petra och Isabelle, men ingen såg mig men de kanske int va så konstigt om man tänker efter ;)
Nu ska ja göra ingenting. Kanske sova en stund, eller bara sitta och slappa. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Isballe

Meneeh jag är blind jue :P men hadd ja veta va du körd så ha ja ju glott såklart ;) mähää

2011-06-27 @ 18:29:11
URL: http://lubelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0