Jag spottar aldrig ut min snus innan jag suger kuk

Haha ja har fått Lilla Lovis på hjärnan. De är ju lite Eddie Meduza influenser i hennes låtar men de blir på nått sätt bara råare för att hon är tjej :P


 


Ja ha då redan hunne vare till stan men de va tungt att stiga upp. Sov inge bra inatt, kan bero på att de va 548 grader på rummet. I stan va de galet, trafik överallt sen så paja en Cirkus Maximun lastbil på Viktoriabron så vi sto helt still i säkert 3 gröna ljus. Not happyfejs i värmen!

Sen kom Joppin och körde om oss i min gamle 145 cab. Hans lillebror som har den nu har just lackat om den så den såg fräsch ut :) Kul att den lever kvar :)

Å lite tårar får man nästan i öga när man ser studenterna. Börjar känna sig lite gammal nu.. Men grattis allihopen! Nu måst ja städa undan lite, bojkottar värmen ett tag till. Kanske ska gå ut i garaget, där är de kanske 10 grader. Schönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0