Partaj

Jo i lördags brakade de lös, int bara partaj men vädret också. Ja kom till stan kanske 11.50 och när ja kom ut från bolaget då tog de STOORA svarta molnet just bort solen. Galet galet, på väg in till stan hade ja blå himmel i backspegeln och bara svart framför mig :P

Men så vitt ja vet så har ingen vi äger gått sönder.. Men ja hur som helst ja öppnade första ölen kvart över 12 sen ja vid 4 vaknade Bella ur koman. Barro kom, vi drack, Linda kom, vi drack och dansa å Barro stöp över soffan hahahahahaha, va fan de roligaste ja sett på länge :P

Ut på stan en sväng å jadda jadda jadda. Igår blev de mys bakis dag och ja kände mig efterbliven hela dagen. Grattis till Simon som vann BB, de kom en liten tår. Blir så känslig i min bakishet haha :P


Har funderat på de här fenomenet att ja aldrig kan sova om jag sover me nån och har nog komme fram till svaret. De rubbar mig helt enkelt. Ja är så van att sova själv och göra som ja vill, ha täcket hur ja vill och sen kommer nån och rubbar de.

Igår fick ja hjärndöda sms från en karl som är från.. Lule? Undrade va jag gjorde och ja såg tv. Då undra han om ja ville prata i telefon en stund. Nej sa jag för att ja va bakis och trött. Då får man tillbaka ungefär att orka va bakis och sluta va så dryg. Ja ifrågasatte om han va sur.. Nä, de är dom ju aldrig... Sen börja de komma sms att klart ja int ville prata för ja va ju så söt och hur skulle ja skulle ju aldrig vilja va tillsammans me nån som han..

LÄGG NER!!ek03+2ru
Förbannat, om ja vill prata me en tjej, då kan ja ringa till nån tjej. Fast de värsta är att de är mest karlar som håller på så, i min uppfattning...

Äh nu ska ja gå ut och hitta på nåt. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0