Pjuh

Vilken dag de blev :P Stackars Johanna ringde i panik och behövde chaufför på hennes Amazon på balen. Hon blev dålig under dagen och då blev de så att ja for istället :) Eller ja, ja fick inte köra för att en viss Robin flänngocka så ja fick sitta brevid, men ja säger att ja körde ändå höhö ;)

De va då helt galet i stan och tacka fan för att de va molningt för de va då nog varmt ändå. Zonen börja gå så varm så tillslut fick ja gå ut och putta på vissa sträckor hähähää men de va trevligt :) När vi satt i kortegen och väntade så öppnade vi dörrarna även fast vi hade alla rutor nere, vi stod ju ändå still. Då kom en gubbe på cykel och säger "Slå på AC:n ;)"

Men ja som sagt, kaos överallt i stan men de är väl så de ska va en gång om året :) Eftersom ja aldrig gick på min bal så va de ändå trevligt att få åka den där vägen som många gjort :)
Dom byggde då om jävlar i havet ikväll! Avstängda gator tamefan överallt, å efter efyran å hela fadderullan. Ha vart och kika på små söta kisseungar idag också. Man vill ju bara ha och ha, men ja har nog me mina odjur än så länge :)


När ja kom hem nu vid 12 så slet ja i mig kött. Har inte ätit mer än en macka idag och knappt drucke nå vatten sen 9 imorse så mitt huvud skriker just nu. Hoppas bara int de kom åska på de inatt :(


Nu lockar sängen alldeles strax, natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hero of the day! :)

2011-06-08 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0