Så jävla ovärt

Aa, de är jävligt ovärt att inte kunna bli brun. Man ser bruna sommarfräscha folk och själv ser man ut som att man sitter inne i sin bunker 24/7. Göh

Imorrn är en ny dag iallafall och jag väntar på besked om jobb. Annars så vet ja då int. Pappa kommer hem me ett traktorsläp lass me knubb sen i veckan.. Ja HATAR knubb, men åtminstone få man va ute i finvädret och göra nånting.

Förövrigt så firar jag nationaldagen ikväll med en kall bärs och grillat sen middan. Lite lyx ska man väl ha ;) Men ärthjärna som ja är så slår jag mig ner vid datorn me min köttbit som är ruskigt god, läser lite Flashback och ser en film med tre personer som brinner inne i en bil. En riktig film, alltså inge fejk. Göh de va int lika gott efter de..

Poop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0